ceturtdiena, 2010. gada 21. janvāris

it's like you're always stuck in second gear


Es šobrīd diezgan droši jūtos, apgalvojot, ka Friends man nebeigs patikt nekad un nekad neapniks. Tiktiešām.
Vakar, kā jau parasti trešdienās, pēc Supernatural skatījos Friends. Tas nekas, ka man visas sērijas ir datorā, ja pa tē vē rāda Friends, manī vienkārši nav tādas opcijas neskatīties. Iespējams, ka sava loma tur ir arī tam, ka Supernatural pat ar skaistajiem brāļiem Vinčesteriem mani šad tad sabaida , un pēc tā Friends nomierinošās skaņas ir pašā laikā. Bet īstenībā pēdējā laikā vairs īpaši nebaidos Supernatural, lai gan agrāk nespēju viena skatīties un liku brālim skatīties ar mani. Tad kādu laiku skatījos ar ieslēgtu gaismu, bet tagad skatos tumsā un NEBAIDOS. ;D Laikam jāpateicas maniem šausmeņu maratoniem un evolūcijai.
Bet nu jā, atgriežoties pie Friends lieliskuma. Vienmēr sasmaidos dikti. Vakar arī sasmējos un aizgāju gulēt ar smaidu. Visas sērijas esmu redzējusi nez cik reižu, un varu galvā runāt viņu dialogus no galvas, bet tāpat ir TIK smieklīgi, mīļi un lieliski.

4 komentāri:

  1. JĀ, TOTALLY, Friends vienkārši ir pārāk lieliski!

    AtbildētDzēst
  2. hm, man arī Friends vienmēr ir patikuši, bet kaut kā neesmu tikusi līdz tam, lai viņus skatītos. Pašlaik man ir cits seriāls datorā.

    AtbildētDzēst
  3. haha, šausmenu maratons. vasarā atkārtojam?

    AtbildētDzēst
  4. ha, nu man jau tā īsti nav nemaz beidzies, jo es skatos diezgan daudz šausmeņu ;D

    AtbildētDzēst