sestdiena, 2010. gada 9. janvāris

off the rails


Ak, es mazā filmukoliķe. Šodien trāpīju filmu vilnim, rezultātā izmācoties tieši tik nedaudz, cik paspēju, pirms šis vilnis man trāpīja ;D
Nu nekoooo, better luck tomorrow.

BET filmu dienu es nekādi nevaru uzskatīt par veltīgu. Šodienas secinājumi:
1) 2009.gads ir devis veselas 2 labas šausmenes (tā gan gluži es tās īstenībā nesauktu, bet nu tāds škaitās tas žanrs un tur it kā ir jābaidās, bet īstenībā galīgi nav) 1.labā bija Orphan, šodien tam pievienoju 2. - The Uninvited.
2) Šis daļēji izriet no punkta Nr.1 - Emily Browning ir naisss aktrise. Pēc Lemonija Sniketa nebiju pievērsusi viņai īpašu uzmanību, bet viņa ir forša, jā.
3) Filmas, kas ir balstītas uz patiesiem notikumiem var būt ļoti briesmīgas, nu briesmīgas tajā ziņā, ka jādomā par to, ka tās sliktās lietas ir tiešām notikušas. Tas tā An American Crime iespaidā.
4) An American Crime atgādināja, ka Ellen Page ir ļoti laba aktrise. Patīk visas filmas ar viņu, ko līdz šim nācies redzēt.
5) Ir pārāk daudz filmu ar twist endingiem, kas iekļauj personības dubultošanos, šizofrēniju 'n stuff a.k.a. "es biju sliktais jau no paša sākuma, bet tu to nekad nebūtu varējis iedomāties, muļkadesa".
6) Neskatoties uz iepriekšējo punktu, man joprojām patīk vairums filmu ar twist ending. Kānt help it I.
7) Es skatos pārāk daudz filmu. Kānt help it II.

Ā, šorīt bija inčīgi. Es kā vienmēr nevarēju piecelties un darīju to ļoti lēnām. Ļoti lēnām nozīmē, kas es ieslēdzu tē vē un guļu tālāk pusmiegā ;D Un man kā parasti sajaucās sapņi ar to, kas notiek tē vē. Gāja "Glābējkomanda CEPUMS" un es it kā klausījos visu, ko tur runā, bet laikam sapņoju reizē, rezultātā iztēlojos Mārtiņa Freimaņa kaimiņus, kas bija šodienas gatavotāji, pilnīgi citādus. Protams, es nesapratu, ka īstenībā es sapņoju un man bija radusies pārliecība, ka es tiešām skatos raidījumu "Glābējkomanda CEPUMS".
Tad, kad pamodos pa īstam un sapratu, ka neesmu skatījusies ar īstām acīm šo šovu, bija inčīgi paskatīties, cik ļoti citādus biju galvā iedomājusies tos cilvēkus. Man liekas, ka manā galvā viņiem bija balsīm atbilstošāks izskats un atbilstošāka virtuve ;DD

2 komentāri:

  1. Man arī vakardienas rezultātā bija filmu diena, kuras dēļ neko nemācījos rītdienas eksāmenam. Skatījos August Rush un Into the Wild. Ja neesi redzējusi, iesaku!

    Paskatīšos arī tavas šausmenes, jo apmēram divarpus gadsimtus neesmu neko normālu redzējusi! ;D

    AtbildētDzēst
  2. Filmas uzvar mācīšanos vienmēr un visur! ;D
    Tās ir redzētas un labas, jā.

    AtbildētDzēst