piektdiena, 2010. gada 29. janvāris

I want to see movies of my dreams


Šī nedēļa pagāja kaut kā superātri, kaut kur pavidu nemitīgajai konspektu radīšanai un lekciju apmeklēšanai laiks vienkārši pazuda. Nesūdzos. Ceru, ka tikpat ātri paies arī viss pārējais ziemas periods un varēšu attapties pavasarī. Un pavasaris ir super! Kā var nebūt foršs kas tāds, iekš kā ir vārds vasaris? (;

Un runājot/domājot par vārdiem, mani kādā no lekcijām (drošvien, ka filozofijas, tur visādas čakras uz beigām sāk nākt vaļā) pārsteidza tas, ka vārdā pārbaudīt iekšā ir vārds baudīt. Tad es nesapratu, kāpēc pārbaudīt nenozīmē pārāk daudz baudīt, nu tāpat kā pārēsties. Tā jocīgi īstenībā ar tiem vārdiem.

Es gan neatceros kad, jo man grūti saprast laiku, dienas un tādas lietas, bet vienu vakaru pirms gulētiešanas uz mirkli sev atļāvu aizdomāties par to, kā ir vasara un es braucu ar riteni un ir saule un braucu daudz un tālu, varbūt līdz Ķekavai pie Madžaras, bet varbūt kādā no saviem atklājumu braucieniem. Atklājumu brauciens ir tad, kad tu brauc tur, kur nekad agrāk neesi bijis un nesaproti, kur atrodies. Atklājumu brauciens ir izdevies tad, ja tiek atrasts kāds jauns ceļš, pa kuru var aizbraukt tā, ka nav jābrauc pa to pašu ceļu atpakaļ, nu tā kā liels aplis. Atklājumu brauciens ir neizdevies tad, ja vairākas stundas nākas maldīties pa meža ceļiem un tik daudz smiltīm, ka riteni nākas stumt, un atrast biedējošas statuju galvas mežā.
Kaut kur tur pa vidu es pazaudēju savu sākotnējo sakāmo. Gribēju teikt, ka gandrīz apraudājos šito sadomājoties. Nu tik ļotļoti gribās!

Šodienas atklājums - pēc Kurta Vonnegūta grāmatām ir arī dažas filmas. Es šito nezināju. Tagad zinu, stāv filmu mapītē un mani gaida Breakfast of Champions (1999) un Slaughterhouse Five (1972).

Un vakar sapnī bij Smosh puiši, tas bija jauki, jā ;D

10 comments:

  1. I arrived here just exploring. Congratulations on Your good site and best wishes from an Estonian living in Italy

    AtbildētDzēst
  2. es ilgi gaidīju drukas kļūdu un atradu! Tu uzrakstīji "puši" nevis "puiši" xexexeexex :D

    AtbildētDzēst
  3. kamōn, kurš GAIDA drukas kļūdas? :D
    tagad vairs ne, hehehe ;DD

    AtbildētDzēst
  4. Nu es gaidu, jo tev tādu nekad pasaulē nav, bet man ir vienmēr :D

    AtbildētDzēst
  5. visas manas turpmākās drukas kļūdas būs ielaistas speciāli, lai tevi iepriecinātu nedaudz ;D

    AtbildētDzēst
  6. man ļoti patīk atklājumu pastaigas 8D
    gaidu vasaru, lai varētu pazust rīgā :D

    AtbildētDzēst
  7. njāā, nez kāpēc pastaigas, nevis riteņbraucieni, ko? ;D
    un runājot par šo, es tev uzstādu apņemšanos to šovasar iemācīties! tu nezini, ko palaid garām!!!

    AtbildētDzēst
  8. tagad es arī visu laiku domāšu par pārbaudījumiem :D

    un atklājumu braucieni ir LIELSIKI. šovasar es atklāju daaaaudz visādus apļu ceļus un tādas lietas savā apkaimē. vienīgi galvas vēl nav trāpījušās :D

    AtbildētDzēst
  9. nebēdā, gan jau tu līdz tam vēl tiksi ;D

    AtbildētDzēst