ceturtdiena, 2010. gada 7. janvāris

the trees grow for a reason


Man sāp pēdējā laikā diezgan un ne tikai tāpēc, ka es daudz krītu. Kājas nav foršas. Pārāk daudz visādu tizlumiņu un sapīšu viņās tur iekšā. Ja neņem vērā uz mūžu sačakarēto potīti kreisajai kājai (pārāk WILD batuts pagājšvasar ballītē un pārāk tizla es, jēēj), tad kreisā pagaidām ir ok. Labā šobrīd man nepatīk un dara raizes. Sāpe celī, toties stilīga gaita, jo ejot, neloku vienu kāju, jo tad nesāp ;D
Un vēl pēdai kauls griežas uz āru un sāpīgi dara. Salasījos internetā briesmu lietas par šito. Trakos gadījumos tur jālauž pēdas kauls un jāliek stieņi iekšā, bet ir arī variants to kaulu nokalt. Un jāpavada miljons nedēļas gultā un riktīgi traki, šņuk šņuk šņuk ;(( Bet nu man noteikti nav traks gadījums, vai arī es tā vismaz ļoti ceru. Atradu par pedometriju lietas arī, izdomāšu, uz kuru iestādi labāk iet un iešu diagnosticēties.
Tagad es šeit esmu izgāzusi savas medicīniskās dabas problēmas un jau varu justies labāk, haha.

Joprojām nīstu ziemu, auksti VISU LAIKU.

Mini pozitīvais, kad dzirdu cilvēku ņaudus par sesiju, jo man tādas nav, muhahahaha (tie ir ļoooti ļauni smiekli) :D Tāds salīdzinoši mierīgs periods mācību ziņā, jā :)

2 komentāri:

  1. tikko tieši Big Bang Theory sērija, kur Šeldonam muahaha smiekli ;D

    sesija varētu būt traki, ja cilvēks cenšas mācīties. es līdz tam vēl neesmu nonākusi :D

    AtbildētDzēst
  2. runājot par Šeldonu - pēc visu Star Wars noskatīšanās tik tiešām saprotu, cik ļoti viņš ir C-3PO!

    tu esi tikpat nerātna cik es, kas nemācās un skatās filmas, filmas, filmaaaas ;DD

    AtbildētDzēst