trešdiena, 2010. gada 13. janvāris

light my fire


"Histalgan" smēre ir nāve. Jūtos šobrīd Salemas ragana, kuru dedzina sārtā. Jau tāpat diezgan karsē, bet izrādās, ka "vannošana un mazgāšana var pastiprināt preperāta iedarbību". Tur vajadzētu būt ar LIELIEM BURTIEM rakstītam brīdinājumam. Es pat nesaprotu, kā kaut ko tādu var pārdot aptiekā, jo, ja es to kādam savam nelabvēlim uz sejas uzsmērētu un pēc tam ūdeni uzlietu, viņš sajuktu prātā no sapēm. Kādu brīdi no ziedes cietusī kāja raustījās no sāpēm. Saldētu frī kartupeļu paka nedaudz palīdzēja. God bless junk food!
Vakar, kad vēl nebiju atklājusi formulu Histalgan + ūdens = SĀPES, domāju par to, cik ļotļoiti silda un ka varētu to izmantot lielā aukstumā kā ķermeņa krēmu. Nu jā, tagad es saprotu, ka tā nav tik lieliska doma.
Nu, es ceru, ka kājas sāpe pēc šitā būs izdedzināta un zudusi uz visiem laikiem.

Es riktīgi nesaprotu, kāpēc es skatos šausmu filmas, jo man nepatīk baidīties. Laikam man patīk tā beigu atrisinājuma sajūta. Patīk arī, ja nav ļoti bailīgi, bet ir tā inčīgi.
Šodien skatījos "The Others" un baidījos. Pārāk daudz holivudisku šausmeņu redzēts, jo kā ir tumsa un kaut kāda mūzika, liekas, ka kaut kas briesmīgs leks ārā. Bet nu neleca šoreiz, kas tikai palielināja spriedzīti, jo es gaidīju, kad pēkšņi būs kaut kas briesmīgs, kam nebūšu gatava. Izmantoju pat savu spoileru lasīšanas sistēmu imdb. To es daru, kad pārāk baidos un gribu būt gatava kādai noteiktai ainai. Ir tāds mieriņš nedaudz, ja zini apmēram beigas un tā.
Bet šai beigas bija pat diezgan nebailīgas un pat tāds "aaaawwww" beigās.

Bet, ja tā nopietni, tad pēdējā laikā tāds kaut kāds bēdīgais/depresīvais/nīgrais. Joprojām nīstu ziemu un nepārtraukti salstu (nu izņemot šodienas degšanu vienīgi ). Neredzu lietām jēgu un tā. Bet nu vatevēēr.

5 komentāri:

  1. nu ražota kkur ELLĒ, cik sapratu ;D

    AtbildētDzēst
  2. velns, tad pērc debesu_ziedes :D.

    AtbildētDzēst
  3. Man bija tikpat nejauks atgadījums. Es samežģīju kāju, un man iedeva karsējošu nevis atdzesējošu ziedi. Ellīgi sāpēja, un man vēlāk gāja nost āda. Neforši.

    AtbildētDzēst
  4. Tā ādas iešana nost izklausās pavisam nepatīkami :/ ceru, ka man tik traki nebūs

    AtbildētDzēst