sestdiena, 2010. gada 2. janvāris

everybody wants a thrill

Jauno gadu sāku ar kritienu sniegā uz dibena, jo sabijos no tēta šautās raķetes, palēcos, paslīdēju un biju garšļaukus (tik ļoti jocīgs vārds btw ;D). Nu, bet nekas, histēriski smiekli brālim un neliels kauns man.
Bet es vispār daudz krītu. Tagad ziemā it sevišķi, vainoju es, protams, savus slidīgos zābakus, bet īstenībā jau es zinu, ka esmu vienkārši neveikla.

UN jaungada naktī pa Eurosport rādīja rock, paper, scissors sacensības. Man bij tāāāds WTF. :DD

Vakar ar Prelīnu un Mannu pie Madžaras filmas un mīlīgi. Vakara nagla - skuju birdināšana nokaltušai eglītei. Tik ļoti FUN! Pēc tam no skujām tapa māksla. Smilšu kūkas un pilis vispār ir sooo last year, un skujas ROCKS. ;D

Mans pēdējo dienu atklājums ir tas, ka Keira Naitlija ir "Zvaigžņu karos". Pirmajā daļā, kur karalienei Amidalai, kuru spēlē Natālija Portmane, ir dubultniece, kas drošības apsvērumu dēļ izliekas par karalieni, kamēr īstā karaliene izliekas par kalponi vai kaut ko tamlīdzīgu. Līdz šim es vienmēr biju domājusi, ka tur vienkārši samontēts un vietās, kur uz ekrāna ir abas , īstenībā ir samontētas divas Portmanes, bet nekā - izrādās, ka viena tomēr ir Keira.


Es zinu, ka viņas it kā ir līdzīgas un ir cilvēki, kas viņas jauc, bet nezināju, ka šī līdzība ir reāli izmanota kādā filmā. Tas man liekas reāli inčīgi.

Šodien es kā vienmēr atliku darāmos darbus un praktiski nedarīju neko. Rīt ir OBLIGĀTI jāpievēršas mācībiņām beidzot.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru