otrdiena, 2010. gada 19. janvāris

does God believe in people?


Ak, es. Brīžiem brīnos, ko kurienes man tādas spējas tik daudz laika pavadīt neproduktīvi. Šodien man bij tik lieliski nodomi padarīt mācību lietas, bet šeku reku - atkal nekā!
Beeet man toties ir labi nodomi rītdienai ;D

Kad es cepu olas, es vienmēr pārduru dzeltenumus tā, lai forši izplūst. Es nezinu, vai citi tā dara, jo neesmu īpaši skatījusies, kā cilvēki cep olas, bet man tas liekas diezgan forši. Patīk durt olu dzletenumus - vai nav lieliska dienas atklāsme?

Šodienas patīkamais pārsteigums (prooootams, ka filma) - City of Ember. Postapokaliptiska ģimenes filma. Īstenībā man patīk gandrīz visas filmas par pasaules galiem un cilvēces bojāeju, bet enīvej. Tur tā bez hard action un asinīm, mīlīgi diezgan un interesanti arīdzan. Tur arī Saiorse Ronan, ko nesen The Lovely Bones skatīju, sāk pat iepatikties.

1 komentārs:

  1. ja olu dzeltenumus nepārdur tad tie sūdi neizcepās un tajā brīdī zūd robeža starp jēli vārīta ola un vēršacs dzeltenums

    AtbildētDzēst