pirmdiena, 2009. gada 21. decembris

keep calm and have a cupcake


1.semestris studenta dzīvē piebeigts. Tas ietver: 50 kopsavilkumus, 5 referātus, 5 eksāmenus un daaaaudz stundu pie datora.

Pagājušā nedēļa bija ļoti vēsturiska. Nevis tā, ka ieies vēsturē ar kaut ko sevišķi īpašu, bet tā, ka mācījos vēsturi vairāk kā jebkad mūžā, jo 2 eksāmeni vēsturē. Secinājumi? Man nepatīk kari, patīk Francijas absolūtisms, nepatīk latviešu strēlnieki, patīk Brīvības cīņas, K. Ulmanis un agrārā reforma.

Pēc eksāmeniem sekoja 2 dienas pie Madžaras ar MTV top 50 sexiest videos (daaaaudz, daaaudz dupšu), Sergeja Zvereva šovu, ilgu gulēšanu un cupcakes ar burtiņiem, no kuriem var uztaisīt daudz dažādu kombināciju. Kopumā tā smieklīgi un mīlīgi.

Kaut kad paspēju arī nosalt un tagad degunā ir iesna un mūžīgā šķaudiena sajūta.
Vēl man vakar pirmo reizi šogad neriebās ziema. Es nesaku, ka patika, bet nebija ierastā "pē, lūdzu, ej prom!" sajūta. Nu, jo nebija tik auksts un smuki izskatījās un pareizās konsistences sniegs.

Tā kā gandrīz visiem ierastajiem seriāliem tagad ir pārtraukumi, paskatījos dažus jaunus. Secinājumi? Glee ir diezgan naisss.

Un tā nebūtu es, ja kaut ko nepateiktu arī par kādu filmu. The Blind Side - nu vienkārši tik mīļi un super, pat es - ledussirds - nedaudz aizkustinājos, kaut gan sākumā biju diezgan skeptiska, jo filmas par sportu parasti ir boring. Toties vīlos nedaudz Where The Wild Things Are, tā smuki jau un mūziciņa mīļa, bet es nez kapēc biju gaidījusi kaut ko daudz vairāk.

Tas, ka Britānija Mērfija ir mirusi, gan liek saskumt. Man viņa tiešām patika un vēl pagājušonedēļ skatījos filmu ar viņu :(.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru