sestdiena, 2009. gada 26. decembris

grandma got run over by a reindeer


Šie bija jauki Ziemassvētki. Kaut gan tas nav nekāds dižais rādītājs, jo visi Ziemassvētki man liekas jauki tāpat kā visas dzimšanas dienas nepatīkamas.

Viss sākās ar 90210 skatīšanos un pīrāgu cepšanu. Tad mēģinājums kopīgiem spēkiem ar brāli celt sniega figūru kā bērnībā. Sākām ar domu par suni, procesa gaitā mūsu garadarbs kļuva par ziemeļbriedi, bet sanāca cūka, visbeidzot atnāca mamma un teica, ka smuks lācītis. :D
Izbrauciens ar ragaviņām pa pagalmu beidzās ar to, ka brālis mani "netīšām" ievilka milzu peļķē. Ļoti slapjas kājas rezultātā.

Bērnības atmiņu salīdzināšana pie Ziemīšu ēdienu iznīcināšanas. Izrādās, ka tētis bērnībā uzspridzināja krāsni. Divreiz. Es vienmēr esmu zinājusi, ka manas spējas būt bīstamai savai un citu veselībai ir iedzimtas ;DD

Vēl ciemošanās pie radiem ar fiziski sāpīgu pārēšanos. Un izrādās, ka manai māsīcai (plašākam cilvēku lokam pazīstama kā meitene, kas nošpikojusi manu seju) Harija Potera 1. un 2. daļas ir kādos 3 eksemplāros. Tas mani pārsteidza. Vēl mani pārsteidza tas, ka, lasot Krēslu, viņa izlaidusi vairākas nodaļas, jo nebija interesanti. Es tik ļoti nesaprotu, KĀ var grāmatā izlaist kaut ko, tajās lapās taču varēja notikt tik daudz svarīgu lietu! Vēl sasmējos par to, ka viņai datorā bija Team "Barby" Bunny Screensavers. Vienkārši WTF! :D

Kopumā jauki un diezgan ģimenīgi. Vienīgi ēdiena manā kuņģī varēja būt daaaudz mazāk. Bet, nu nekas, nāksies vien ievelties jaunajā gadā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru