ceturtdiena, 2009. gada 31. decembris

to new beginnings!


Man nepatīk Jaunie Gadi in general. Varbūt tāpēc, ka nekad neesmu bijusi tādā super jaungada pārtijā, kādus parasti rāda filmās, bet varbūt tāpēc, ka jādomā par gadu, kas pagājis un tā.
Lai nu kā, šobrīd daru to, ko gribēju jau no paša sākuma - esmu mājās. Paspēju vēl vecajā gadā daudzmaz sasitematizēt filmas (706 btw), skatos visus gada apskatus pa tē vē un izskatās, ka šis gads tādos gan pasaules, gan Latvijas notikumos ir bijis tāds pilns, vai arī agrāk es vienkārši nesekoju līdzi tādiem. Mājās ir daudz garšīgu lietu, tai skaitā 3 tortes :D

Īstenībā nezinu, vai man patika šis gads vai tomēr ne. Nu, es, protams, ceru, ka nākamais būs labāks.

Dear everybody - for 2010, D.F.T.B.A.
(Don't Forget To Be Awesome)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru