pirmdiena, 2009. gada 28. decembris

wide awake and dreaming


"You are not in Kansas anymore. You are on Pandora, ladies and gentlemen."
Avatars man ļoti patika, jā. Tik ļoti skaista tā Dž. Kamerona fantasy pasaule.
Verī hot alien sex ;D
Vienīgi vajadzētu ieviest reklāmas pauzes filmām, kas garākas par 2 stundām. Vajag izstaipīt kājas un tualeti un tādas lietiņas, grūti nosēdēt citādi.

Joprojām slinķis un nevaru sākt darīt mācību lietiņas.

+ Tikko bij diezgan ekstāzīte, jo ilgu laiku domāju par to, kā sasistematizēt savas filmu lietas smuki, un tagad pamanīju, ka IMDB (mana apmeklētākā lapa VISPĀR) ir funkcija "My Movies", kur var darīt visu to, ko es jau tik sen gribu. Jesjesjes :)))

2 komentāri:

  1. omg, my movies?!
    I'M THERE :D
    varbūt mana dzīve ieies normālās sliedēs

    AtbildētDzēst
  2. nu man pagāja 3 dienas, kamēr es savas, pagaidām 706 filmas, sakārtoju daudzmaz sasistematizēt ;D

    AtbildētDzēst