ceturtdiena, 2010. gada 11. marts

because you look, but you do not see

Tas ir oficiāli - man NAV rakstura! Man bija aizliegts sākt skatīties nākamo America's Next Top Model sezonu, kamēr nebūšu iesniegusi kursa darbu. Šodien sāku skatīties 7.sezonu un drīkstat minēt 5 reizes, vai man ir uzrakstīts kursa darbs. Ehhh. Esmu neproduktivitātes iemiesojums.

Noskatījos šodien Crazy Heart, lai zinātu, vai Jeff Bridges ir pelnījis to savu zelta vīriņa statueti. Filma kopumā gan sevišķi spēcīgu iespaidu neatstāja, bet viņš tur bija labs, jā.

GG ir atpakaļ un tas ir tāds vismaz neliels prieciņš, neraugoties uz to, ka nekāds seriālu trūkums organismā nebij iestājies, jo skatīties ko man vienmēr ir. Naktī pirms jaunās sērijas nosapņoju savu alternatīvo versiju, kur Neits pieķēra Serīnu ar citu džeku un tāpēc sašāva viņu 3 reizes. Es biju šokā, jo nesapratu, kā seriāla veidotāji var tik brutāli vienkārši nogalināt vienu no galvenajiem varoņiem, bet tad izdomāju, ka laikam tikai viņa būs ļooooti stipri ievainota un nemirs vēl. Liela bija mana vilšanās, kad oriģinālajā sērijā nekas tik stindzinoši aizraujošs nenotika.

Pēc nedēļas dzimšanas diena, bet par to es atsakos domāt. Vairāk koncentrējos uz pavasari parasto. Un sauli.
Atceros, ka pirms pāris gadiem tūlīt pēc 20.marta, braucu ar riteni un man mugurā bija tikai īsais krekliņš un īsbikses. Tā bija viena lieliska diena. Šaubos, ka šogad tā varēs. Tas skumji.

1 komentārs:

  1. amerikas nākošās topmodeles skatīšanās nav sekas tam, ka tev nav rakstura - tas ir cēlonis

    AtbildētDzēst