pirmdiena, 2010. gada 8. marts

the stuff that actually matters

Šodien galvā tikai Oskari, skaistas kleitas un pavasaris. Par to tad arī es te šoreiz.
Vakar/šodien pirmo reizi tā pa īstam skatījos visu, līdz šim parasti tikai kādus noteiktus numurus vai runas paskatījos. Pietam uz lielā ekrāna, kas bija diezgan naiss, neraugoties uz to, ka pēc stundām piecām acis jau bija diezgan sagurušas.

Vispirms jau Date Night, ko rādija pirms tam, bija diezgan smieklīga, nebiju cerējusi uz neko sevišķu, bet tiešām patika. Var jau būt, ka pie vainas bija agrā rīta stunda, bet tie joki tiešām bija smieklīgi.
Pēc tam sarkanais paklājs. Tā kā translēja kaut kāds vācu kanāls, puse interviju un komentāru sākumā bija vienīgi vāciski, score! Bet nu kaut ko ļoti nedaudz es tomēr sapratu. Sapratu es, piemēram, to, ka šie bija labi ģērbti Oskari, jo nebija neviena kleita, kas likās galīgi garām.
Sandra Buloka izskatījās ļoti ekselenti Marchesa kleitā, bet nu Marchesa vienmēr ir SKAISTI, tāpēc nezinu, vai tas skaitās. Tad, kad ieraudzīju Zoe Saldanu bija diezgan WOW, tik ļoti zilbinoši un gaisīgi reizē. Abas Up in the Air dāmas - Vera Farmiga vēl vienā lieliskā Marchesa kleitā un Anna Kendrick Ellie Saab bija vienkārši apburošas. Un Carey Mulligan jau vienmēr ir burvīga.
Bija skaisti, jā. (:
Tad ceremonija, ko atklāj Neil Patrick Harris ar kabarē. Cik gan lieliskāk vispār ir iespējams? Stīvs Mārtins ar Aleku Baldvinu bija vienkārši pārāk smieklīgi un Avatarizētais Bens Stillers - perfekti! Ļoti daudz filmu joku un lielāko daļu es pat sapratu, bet bija tādi, ko tomēr ne. Mērķis - nākamgad saprast visus jokus. Mērķis Nr.2. - tikt uzņemtai Kinoakadēmijas biedru skaitā. Nu es taču drīkstu sapņot! ;DD
Pašus Oskarus daudzi no tiem, kam vajadzēja dabūt, arī dabūja. Vienīgais šoks bija par to, ka The Hurt Locker dabūja Best Picture. Es nesaku, ka vajadzēja noteikti Avataram dabūt, un, The Hurt Locker, protams, ir ļoti laba filma. Bet man tā tomēr nelikās gada VISlabākā filma.

Vienīgais, kas man nepatika, bija daļa no tiem cilvēkiem apkārt. Es tiešām nesaprotu, ko viņi tur darīja, jo neizskatījās, ka viņiem baigi interesētu Oskari. Diezgan daudzi gulēja vai gāja ātrāk prom, bet to vēl tā kā varētu saprast, jo tomēr 7 stundas un miedziņš. Bet, tās meitenes, kas mums sēdēja blakus un bija ļoti ķopsī, vislaik staigāja apkārt ar saviem kokteiļiem, vulgāri runāja un pēc tam vēl sāka bučoties viena ar otru, es tiešām nesapratu. Bija prieciņš un mieriņš, kad viena no viņām aizmiga, bet pārējās divas pazuda un neatgriezās. Ceru, ka šobrīd viņas joprojām guļ kaut kur kanāla malā.
Nu jā, es domāju, nākamgad viņiem tur vajadzētu ieviest cilvēku cenzūru un pie ieejas varbūt uzdot visādus jautājumus par filmām, lai laistu iekšā tikai tos, kas tiešām mīl filmas un grib smuki skatīties Oskarus. Bet nu tas tikai tāds neliels ieteikums no manas puses.

2 stundu miedziņš, bet pārsteidzoša enerģija šodien. Tā kā esmu makšķernieka meita, varu teikt, ka "tagad man ir āķis lūpā" un vienmēr skatīšos.
Tas bija lieliski, jā. Līdz nākamajam gadam.

11 comments:

  1. mans ne-modes-speciālista kleitu viedoklis:

    Bulokai kleita smuka bet uz viņas kkā neizskatās. Tas pats ar Farmingu.
    Zoe Saldana man tiešām ļotiļoti patika. Iespējams tāpēc ka violets ;D Un gaisīgs! Un viņai piestāvēja.
    Kendrick un Demija Mūra man arī patika. Mūra mazliet vairāk.
    Pārkere bija interesanta, un vēl es īsti nevaru saprast par Kristen Stewart. It kā man patika tas kopējais iespaids, vienkāršība + melns ir smuki, bet kkas tajā kleitā nebija līdz galam


    un man nepatika Megija Gilenhāla!!
    tāpat man radās jautājums - kas ir Gabourey Sidibe??? Secinājums - jānoskatās Precious

    esmu runājusi ;D

    AtbildētDzēst
  2. Aiz tām pašām Marchesa kleitām, viņas tur pašas īsti neievēroju, jo tās kleitas nozog visu uzmanību ;D Bulokai matu tonis + lūpu krāsas tonis bija ļoti komplimentējoši
    Jā, Mūra arī patika, kleitas tonis ļotļoti skaisti saskanēja ar viņas ādas toni un gaisīgā apakša, protams, patika :)
    Kristenas kleitas es nekad nespēju normāli uztvert, jo tās tizlās pozas un sejas izteiksmes visu to kopskatu tiešām ļoti bojā, beeet nu viņai visma nebija kedas, tā ka ir progress ;D
    Megija Gilenhāla, manuprāt, izskatījās tā mīlīgi, bet tā kleita nebija Oskaru kleita, jo Oskaros ir jāspīd un jābūt WOW.

    Es seprotu, ka Gabourey Sidibe var būt ļoti laba aktrise, kā arī to, ka visiem nevajag atbilst Holivudas standartiem, bet ir tomēr kaut kāda robeža, kad tas vizuālais man pārāk traucē uztvert normāli. Ja rokas ir tik resnas, ka viņas vairs nevar normāli nolaist gar sāniem, tas tomēr ir par daudz.

    AtbildētDzēst
  3. pārāk daudz kleitu sarunas. un man vienkārši ir LIELS, ka avatar nedabūja best picture. atkārtojos vēlreiz, tā filma SŪKĀ :)

    priecīgu sieviešdienu DacDac :*

    AtbildētDzēst
  4. seeeenks, tev ar (;

    nū tie lielākie ienākumi ever liecina, ka tik stipri nesūkā, vai arī to, ka tādi, kas domā tāpat kā tu, ir mazākumā. uuunn, tā kā mēs dzīvojam demokrātiskā sabiedrībā, jūs zaudējat, haha ;D

    AtbildētDzēst
  5. nu jā jā. un tas īstenībā ir dīvaini, jo es parasti esmu tas cilvēks bez nenormāli alternatīvās personības un man parasti patīk mūzika/fimas, kas patīk masām. hmmm.

    AtbildētDzēst
  6. un ja reiz tu runā par oskariem un drēbēm, man vislabāk patika Kvinna no Glee. un Diane Kruger :)

    AtbildētDzēst
  7. Francija tevi dara alternatīvu ;D
    Vispirms, kad ieraudzīju Krīgeri, likās, ka forši, bet pilnā augumā man tai kleitai kaut kas nepatika, tā vidusdaļa tāda pļeh likās.
    Un var būt, ka es Kvinnu vienkārši neredzēju? :0

    AtbildētDzēst
  8. Nu Buloka man ļoti patika līdz apmēram viduklim.
    Un par Kristenu man iespējams ir tieši pretēji, jo man viņa vnk patīk, ar visu savu tizlumu vai tieši viņa dēļ ;D Tāpēc varbūt man patika nevis tā kleita tieši, bet viņa pati

    un Quinn es arī neredzēju

    AtbildētDzēst
  9. whoa, lezbes! :D

    zaldana - VAI NE? vnk WOOOW
    man liekas, ka viņa būs kļuvusi par "manu aktrisi", proti, holivudas pārstāvi, kas neliek man šķebināties. TIIIK smuka.

    ununun kerijai muliganai bija ekselenti auskari un mati :)

    ehh <333
    bija tik skaisti

    AtbildētDzēst
  10. zoe vienmēr ekselenti izskatās uz sarkanā paklāja, pagaidām viņai nav gadījušās sliktas kleitu vai matu dienas!

    par muliganas matiem es jau kādu brīdi fanoju, nu TIK labi viņai izskatās. varbūt mani piesaista tas, ka sev es nekad tādus nespētu tomēr

    AtbildētDzēst
  11. gan jau ka spētu ;D
    es domāju, ka tev tas būtu diezgan šiki. iedomājos tevi ar tiem matiem, tumšā bītlenē, svārkos, ar šikiem auskariem..šiki! :D

    AtbildētDzēst