otrdiena, 2010. gada 23. februāris

give me the chocolate and nobody gets hurt


Man ir problēmas ar motivāciju mācīties. Vakar tā vietā, lai apzinīgi padarītu uz priekšu studiju darba lietiņas, noskatījos "America's Next Top Model" cycle 5. Tas tiešām nebija tā plānots un sanāca pavisam nejauši.
No 5 redzētām sezonām šī raunda uzvarētāja man patika vislabāk. Nu neko, vēl 8 raundi to go ;D
BET šodien es biju ļoti apņēmīga un daudzas reizes atturējos sākt cycle 6. Viegli tas nebija.

Arī mana filmu dozēšanas apņēmība pēdējās dienās nedaudz pafeilojusi. Šodien drīkstēju vienu, bet sanāca trīs. Es tiešām saprotu, kāpēc cilvēkiem ir grūti atmest smēķēšanu, ir TIK neiespējami atteikties no kā tāda, kas tik ļoti patīk.
Es pat nespēju uz sevi dusmoties, jo visas šodien redzētās filmas man patika.

Wrong Turn bija tiešām jauka un interesanta. Jau tas vien, ka tai kā šausmu filmai ir imdb vērtējums 6, liecina, ka nekas pavisam slikts nav, jo parasti atzīmes tādām ir skalā no 3 līdz 5. Eliza Dushku man patīk jau no Bafijas laikiem un Desmond Harrington, kas ir Jack Bass no GG, šeit tāds diezgan hot un apņēmīgi slaktēja kanibāliskos, kroplīgos vietējos.
The Tournament pirmajā daļā biju diezgan sajūsmā, jo tā ideja bija ļoti līdzīga Hunger Games galvenajai domai. Pēc tam gan nedaudz norima tā patika, bet tik un tā diezgan naissss.
Cabin Fever bija pretīgi, interesanti un smieklīgi reizē. Vienā vietā es pat skaļi smējos un es filmās parasti skaļi nesmejos. Tad, kad mazais puisītis (tikai beigās sapratu, ka tā nav meitenīte) iekliedzās PANCAKES!, sāka vienkārši random darīt karatē un iekoda džekam rokā bija ļoti WTF. Tā, ka skaties, un viss, ko tajā mirklī vari domāt ir "wtf?". Un vai var būt vēl romatiskāks žests par savas infekcijas un suņa saēstās mīļotās sievietes nosišanu ar lāpstu, lai atvieglotu viņas ciešanas? Nedomāju vis.

Parīt eksāmens filozofijā, uz kuru domāju pārāk neiespringt un nepārmācīties, jo tāpat tur neko nesaprotu, tā ka nav jēgas censties. Ticu, ka vienkārši paveiksies.




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru