ceturtdiena, 2010. gada 4. februāris

dig the life fantastic


Šodien biju aizgājusi uz asinsdonoru centru, kursabiedri gribēja nodot asinis mīlestības svētku ietvaros un dabūt brīvbiļetes uz akvaparku, es gribēju pamēģināt vēlreiz nodot asinis. Ar uzsvaru uz mēģināt. Pagājušogad, kad ap šo laiku bijām, man notecināja mazu mazumiņu, bet šoreiz jau uzreiz pateica, ka nav vēnu. Nē, nu ir, bet viņas ir mazas un trauslas, un tizlas un esot bailīgi tajās mazajās mazulītēs likt tik lielu adatu. Tātad pa šo gadu manas vēnas nav paaugušās. Var jau būt, ka šogad es toties riktīgi pakačāšu bicīti un nākamgad man būs vēnaszzzz.
Izfeilojām arī garderobē, jo, ja 3 cilvēki liek uz viena numuriņa mēteļus, tad neviens no šiem 3 cilvēkiem neuzskata par vajadzīgu ņemt numuriņu. Pēc tam, kad es garderobistei ilgi mēģināju paskaidrot mūsu tizlumu un dabūju mēteli, aizgāju atvadīties no cilvēkiem, kam IR vēnas. Kamēr runāju ar viņiem, tā pati māsiņa, kas pārbaudīja vēnas, pienāca vēlreiz un teica, ka es izskatoties zila un lai uzmanīgi braucu mājās pagulēt un paēst. Lieliski! ;D Ja man jau sāk izteikt novērojumus par zilumu, nevis vienīgi bālumu, tas nozīmē, ka ziema savu misiju izēst no manis visu krāsu ir godam paveikusi un drīkst iet prom.

Hmmm, vēl es nosapņoju 90210 jauno sēriju un šodien noskatījos Sabrina, kur Odrija kā vienmēr ir lieliska. Vecās filmas ir tik ļoti pozitīvas un skaistas, noteikti vēl kādas līdzīgas ielikšu filmu listē.

Es zinu, ka esmu to teikusi, bet man tiešām nenenenepatīk filozofija. Es pat šobrīd nevaru izlemt, vai man vairāk nepatīk filozofija vai ziema.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru