ceturtdiena, 2010. gada 25. februāris

the princess is in another castle

Filozofijas eksāmens nebija jauks. Tests it kā un pastāv iespēja uzminēt, bet šo iespēju nācās izmantot parāk bieži tomēr, jo nu tiktik piņķerīgi un nepatīkami jautājumi, un vēl tas, ka vienmēr pastāv variants "neviens no variantiem". Man nepatīk, ja testos ir tādi varianti, jo tas rada pārāk daudzus "āķīgos" jautājumus.

Tieši pirms eksāmena, stāvot un gaidot, dabūju redzēt vienu no trakākajiem video, kādu esmu jebkad redzējusi, un te ietilpst arī slavenais "2 girls 1 cup". Tos beigu skatus ilgi nevarēju aizmirst. Nekad nelekšu atklātnēs ūdenstilpnēs no augstumiem. Nekad.

Man nepatīk ziema un slidenie ledus + izkusis sniegs + vēl kaut kādas vielas savienojumi. Šodien ļoti neveikli paslīdēju un sāpīgi nokritu tieši uz vārīgā ceļa (nevis ceļš, uz kura nokritu, bija vārīgs, bet mans celis, homoformas, zinies). Es gan ļoti ātri piecēlos un tēloju, ka man nesāp. Nepatīk garāmgājējos redzēt to "aaaw, nabaga meitene, tu esi tik neveikla" sejas izteiksmi Bet tas tomēr ir nedaudz labāk par pretī nākošu opju izteikumiem "nu, nu, nu" un nosodošu galvas purināšanu, it kā es speciāli būtu neuzmanīga un neveikla.
Vēlāk gan pamanīju, ka esmu tomēr diezgan paasiņojusi. Biju kaut kur somā pazaudējusi salvetes, tāpēc rokas bija lipīgas ar asinīm. Viens no ziemas nedaudzajiem plusiem ir tas, ka sniegu var izmantot, lai notīrītu asinis daudzmaz.
Man ir zināma pieredze krišanas lietās, jā. Lai kā es arī necenstos, iekšēji es vienmēr palikšu meitene, kas "noripoja no jumta, atsitās pret priedi un iekrita krūmā".

Ceļā no universitātes apsriedām ar kursa biedreni mūsu kucēnu/dzīvnieku mazuļu pieredzes. Ieslēdzās smaržu atmiņa, un es ļoti spilgti atcerējos jaundzimušu papagaiļu smaržu. Nevar pat tā īsti ar neko konkrētu salīdzināt, vienkārši tāds maigums un siltums.
Dzīvnieku mazuļi ir tik super, nu kapēc viņi vienmēr nevar palikt mazi, pūkaini un maigi smaržojoši?

Vēl es šodien kārdinājos ar kleitām un svārkiem. Gandrīz jau nopirku, bet tomēr atturējos. Jūtos gribasspēka iemiesojums.

3 komentāri:

  1. par to video. dr.lv visi viņu iesaka un tagad tu vēl rādi. bet es jau pilnīgi nojaušu, kas mani tur sagaida, tāpēc es neskatos, jo es nezinu, kas tieši notiek. tāpēc tu varētu pastāstīt, lai es varētu noskatīties, jo gribās zināt, bet bail.

    hahaha, man tu būsi arī ne tikai meitene, kas "noripoja no jumta, atsitās pret priedi un iekrita krūmā", bet arī meitene, kas nevar paiet ar zābakiem no slidošanas ar klasi un man viņa ir pa pusei jāvelk/jāstutē ;D

    dzīvneku mazuļi ir jauki, bet man patīk arī lielie

    AtbildētDzēst
  2. tur džeks lec no augstuma ūdenī un trāpa ar sejas vidu pa betona malu tieši, viss ūdens asinīs ļoti un cilvēki kliedz šausmīgi. pēc tam rāda, kur viņš slimnīcā, viņš vēl ir dzīvs, ja nekļūdos, nu vismaz izskatās, ka vēl elpo, bet seja viņam ir kā pārsprāgusi futbolbubma, viss ir tā kā vaļā un nekas vispār neturas vairs kopā un dakteris saspiež kopā, izskatās tad nedaudz pēc sejas, un atlaiž vaļā un atkal viss kā zieds atveras, ir tiešām šaumīgi un nereāli.

    tā bija tādā slīdīga diena, jā ;DD

    AtbildētDzēst