piektdiena, 2009. gada 27. novembris

the time before now

Šodien bijām uz New Moon. Nu tik ļoti smieklīgi :D
Es riktīgi nesaprotu, kas noticis ar R.Patinsona seju, jo nu tik ļoooti neglīta, tā ka tiešām nepatīkami skatīties. Kaut kas ar acīm arī nebij ritīgi. Es pat, atnākot mājās, paskatījos dažus Twilight kadrus, lai saprastu, vai pagājušogad man tiešām bija švaki ar redzi, ka viņš likās samērā pievilcīgs. Liekas, ka ar redzi viss kārtībā, kaut kā nepareizi tā seja pa šito gadu viņam augusi ;D
Tā filmas daļa, kur nebija Edvarda, man pat diezgan patika. Pa tik ļoti skaistu mežu ļoti skaisti skrēja ļoti skaistā sarkanmatainā vampīrmeitene.
Vilki arī bija diezgan forši :)

Bet nav jau tā, ka izklaides vien. Biju arī Eiropas Savienības mājā. Galīgi mīlīga vieta. Sagrābos ļooooti daudz bukletu. Iešu noteikti vēl (:

Šodien īstenībā diezgan darbīga diena un arī Dadžu sēde, kuru gan bija ilgi jāgaida un tāpēc ar Prelīnu nositām laiku grāmatnīcās kā vecajos labajos laikos. Tur var pavadīt tik sasodīti daudz laika un tik super. Vienīgi pārāk daudz lietu gribās un pārāk dārgi :( Pēc tam ilgi meklējām "Ļeņingrad", tā ir, ka vadās tikai pēc izjūtām, kas ved uz pilnīgi nepareizu pusi ;D

Hmm....kas vēl? Vēl es esmu sajūsmā par laiku, kāds ir tagad. Manis pēc tādas varētu būt visas ziemas. Siltas un sausas. Sniegs varētu būt tikai kaut kur starp 23.decembri un 1.janvāri, bet tā lai pēc tam fiksi nokūst un nav nekādu pēdu. Lasu visādas d-grāmatas, kur cilvēki sūdzas, ka grib sniegu un pie sevis ļauni smīnu un priecājos ;D



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru