otrdiena, 2009. gada 17. novembris

krēēēēizi

Šodien, runājoties ar cilvīšiem skaipā, (kur, starp citu, ir tāda sava vesela pasaulīte izveidojusies) tāda riktīgi studentīga sajūta radās. Jo tur var tik ļoti brīžiem just tos izvēlētos novirzienus. Ir cilvēki, kas apspriež matricu metodes un programmēšanas lietas, tādi, kas ir ļoti kulturāli un zin vecas franču un itāļu filmas, tad vēl tie, kas pateiks, no kuras kolekcijas ir trakie McQueenadillos Lady Gaga jaunajā klipā ;D Vēl ir arī tie, kas uzrodas ik pa laikam un runā kaut kādu pilnīgu sviestu (topošie juristi skaitās ;D). Inčīgi tā kopumā.
Sevi gan es neieskaitu kategorijā, kas kaut ko īpaši daudz zinātu kādā konkrētā jomā, nu vismaz īstā jomā, jo filmas un seriālus es pārzinu labi. Es tikai pēdējā laikā esmu tā sākusi saprast, ka man interesē mana "joma". Tas gan, protams, nenozīmē, kas es ļoti visu saprastu, bet neliela interese par lietām nevarētu kaitēt :)

Ne pa tēmu - jaunā GG sērija bija forša. Un ne tikai tāpēc, ka tur bija Lady Gaga ;D (jā, man viņa tiešām patīk, es tur neko nevaru izdarīt, man nevar nepatikt kāds, kas ir tik INČĪGS ;DD).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru