ceturtdiena, 2009. gada 20. augusts

bye bye

Vakar kārtējā atvadu ballīte. Liekas, ka tik ļoti daudzi tagad brauc prom mācīties visādās inčīgās valstīs. Un vakar sapratu, ka dažu tik ļotļoti pietrūks, ka pat bail palika. Gandrīz pat asariņa nobira un tas ir traki, jo es neraudu, nu tā ka galīgi nemaz. Es tiešām ceru, ka viņi atgriezīsies, jo tiešām lieliski cilvēki.
Un esmu gandrīz pilnībā perfekti sakārtojusi un pārsistematizējusi istabu. Un cik gan stilīgi ir tas, ka , esot ballītē, es nevaru sagaidīt nākamo dienu, kad varēšu kārtot mājās skapi un domāju dažādus veidus kā ko izvietot?
Un forši, ka man pasaka, ka es izskatos izkāpusi no 17. gadsimta un es nesaprotu kā tas jāsaprot ;D Bet man esot kleita kā no Blēras Waldorfas skapja un tas ir kompliments pavisam noteikti un to es saprotu gan. ^_^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru