pirmdiena, 2012. gada 23. janvāris

feet don't fail me now

Jau rīt būs zināmas Oskaru nominācijas (vīīīī'!), kas nozīmē, ka taps noskatāmo filmu liste un būs mēnesis laika noskatīties visu, tāpēc korejiešu un japāņu šausmenes, kuras man te nelegāli (o-ou) saripojušas kompītī lielos daudzumos (pat nācās izdzēst visas vecās un ilgi krātās GG sērijas, bet nu jāatzīst, ka tas seriāls vairs nav cienīgs uz pastāvīgu vietu manā ļoti ierobežotajā digitālajā atmiņā), tiks atbīdītas otrajā plānā.
Ja par seriāliem, tad neseni atklājumi, kas papildinājuši seriālu skedžjūlu, ir Sherlock, The Game of Thrones un American Horror Story. Par pēdējo man laikam vislielākā sajūsma, jo vakar sāku un šodien beidzu jau 1.sezōnu, pārāk aizraujošas tās spocīgās lietiņas. Pēc nosaukuma varbūt liekas, ka būs bailīgi, bet nav tā; tikai inčīgi. Nu labi, varbūt vakar vakarā man vienu reizi nācās skriet uz tualeti ļoti ātri, pa ceļam ieslēdzot visas gaismas, bet nu tas nav nekāds rādītājs ;D

Un ziniet, kāpēc labāk ir nodoties seriālu un filmu plānošanai, nevis tiem lielajiem un īstajiem dzīves plāniem? Jo tad, kad es sāku domāt par to otro, es raudu trīs dienas. Un tas nav tik stilīgi kā izklausās, jo tad acis saraujas par trim izmēriem un nav smuki tā.

Un, runājot par lietām, rekur pēdējā laika inčīgākā seja, es vienkārši nespēju beigt skatīties. Tas ir tāpat kā tad, kad es blenžu uz rižiem cilvēkiem.

5 komentāri:

  1. no tās bildes man vislabāk patīk variants - wrong. :D

    AtbildētDzēst
  2. tā dziesma ir kkas īpašs..

    un, kad izlasīju oskaru nomināciju sarakstu, man uzreiz prātā ienāca: ko teiktu dace.?

    AtbildētDzēst
  3. dziesma ir baigais saldumiņš.. un par to GG, man jau no sākta gala licies, ka tas nav tevis cienīgi!

    AtbildētDzēst
  4. tu par mani jau no sākta gala esi bijis pārāk augstās domās vienkārši ;D tas jau nenozīmē, ka es beigšu skatīties (lai gan to vajadzētu, jo tur viss ir palicis pē), vienkārši nesaglabāšu sērijas kompītī

    AtbildētDzēst
  5. Beeiiidz! :) Es vienkārši iedomājos par tavu tēlu sabiedrībā, slavena, izsmalcināta kino kritiķe, kura klusībā fano par GG jaunākajām sērijām, kaut kā neiet kopā! :D

    AtbildētDzēst